Ella Green | Veelgestelde vragen | Alles over sojawas geurkaarsen – Ella Green NL

FAQ

Onze producten

  • Wat is sojawas?
    Sojawas is een natuurlijk product, gemaakt van sojabonen. 
  • Waarom sojawas?
    Soja is een natuurlijk product. Het brandt langer dan het veelgebruikte paraffine was en geeft minder allergische reacties. Daarbij heeft het ook geen gifstoffen, waar paraffine dat wel heeft. Verder is sojawas super makkelijk te verwijderen uit het glas, zodat je het weer kan hergebruiken!
  • Ik denk dat er iets mis is met mijn kaars?
    Sojawas is een natuurlijk product en elke kaars wordt met de hand gegoten, het kan dus zijn dat een kaars een schoonheidsfoutje heeft! Vertrouw je het niet? Stuur ons dan een foto op info@ellagreen.nl en dan kijken we er samen naar.
  • Hoe brand ik mijn kaars het best?
    Om zo lang mogelijk plezier te hebben van je kaars hebben we een aantal tips: 
    - Brandt de eerste keer de kaars minimaal 3 uur, dit zorgt voor een gehele 'smelt' laag. Dit zorgt dan je kaars de volgende keren ook goed brandt, zonder was aan de zijkanten;
    - Knip je lont elke keer voor je de kaars aansteekt tot ongeveer 0,5 cm boven de was; 
    - Zet je kaars op een plek waar weinig wind en/of tocht is. 
    (Veel) direct zonlicht kan ervoor zorgen dat je kaars donkerder wordt, dit heeft geen invloed op de geur van de kaars. 

Betalen en bestellen

  • Welke betaalopties heb ik?
    Wij accepteren iDeal, Apple Pay, Maestro en Master Card. Op een andere manier betalen? Neem dan contact met ons op.
  • Bestellen lukt niet! Wat nu?
    Stuur ons een mailtje op info@ellagreen.nl en we helpen je zo snel mogelijk met je bestelling. 

Alles over je pakket

  • Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
    Wanneer je voor 16.00 uur een bestelling plaatst (op maandag t/m vrijdag) versturen we je pakket diezelfde dag. Normaal gesproken zou je bestelling dan de volgende werkdag bezorgt worden. Helaas hebben wij geen invloed op eventuele vertragingen bij onze vervoerder, hou daarom altijd je track&trace link in de gaten. 
  • Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat nu?
    We versturen je pakket altijd met een track & trace code, deze link sturen wij naar het e-mailadres die je hebt opgegeven bij je bestelling! Niet ontvangen? Neem contact met ons op via info@ellagreen.nl en we gaan het voor je uitzoeken. 
  • Met welk postbedrijf verstuurt Ella Green de pakketjes?
    Wij verzenden onze pakketten met PostNL.
  • Ik heb een fout gemaakt en wil mijn pakket retourneren, hoe kan dat?
    Jammer, maar dat kan altijd! Je hebt 14 dagen om je kaars naar ons te retourneren. Ongebrand en in de originele verpakking. De verzendkosten van het retourneren zijn helaas voor je eigen rekening. Wanneer we de kaars (in goede staat) retour hebben ontvangen, zullen wij de aankoopprijs en verzendkosten van je bestelling crediteren. 

Custom kaarsen

  • Kan ik een grote partij custom kaarsen bestellen?
    Dat kan zeker! We kunnen voor elke gelegenheid kaarsen maken, met een gepersonaliseerde geur, kleur en label. Laat een berichtje achter via onze contactpagina zodat we de opties kunnen bespreken. 
  • Krijg ik korting bij een hoog bestelaantal?
    Voor korting of samenwerking willen we je vragen om te mailen naar info@ellagreen.nl